Výlet do PRAHY

02.08.2010 22:27

Dne 1. 7. 2010 jsme uskutečnili náš plán s naší novou vedoucí. V sobotu pozdě večer jsme se sešli u Ellen v Řepišti a čekali na půl druhou. To nás totiž měl její tatínek odvézt na hlavní nádraží do Ostravy. Aby nám utekl čas, zahráli jsme si hru, která hlavně bavila kluky. ☺ Nastal čas odjezdu. Ještě jednou moc děkujeme tatínkovi od Ellen. Dostavili jsme se v hojném počtu. Vlak nám jel ve 2:20. Mnozí hned usnuli, ale někteří vytrvalí si vyprávěli historky. Později přišla únava i na ně. Dočkali jsme se a byli na místě brzy ráno. Počasí bylo krásné. Mohli jsme vidět Václavské náměstí, Orloj, Karlův most, hrad, Chrám sv. Víta (jen zvenku) a Petřín. Asi největší zážitek bylo zrcadlové bludiště, kde byly zobrazeny naše „krásné postavy“. ☺ Jelikož jsme začali mít hlad, následoval oběd. Posilnění obědem nás čekal rozchod, kde většina chtěla koupit něco pro své blízké. Čas rychle plynul a my už byli na nádraží. Cesta zpátky nám příjemně utíkala. Někdo hrál hry, jiní si povídali a někteří si i zdřímli. Konečně nám vlak zastavil v Ostravě, kde jsme se s některými museli rozloučit. Už se každý nemohl dočkat domů. Byli jsme doma okolo deváté večer. Tato akce byly moc pěkná. Jsem ráda, že nás mohlo být tolik. Moc děkuji Pánu Bohu, že nás chránil a dal nám i nádherné počasí. Taky Ellen, že to dokázala zorganizovat a Vám všem, kteří jste se zúčastnili. Doufám, že nelitujete strávený čas v Praze. A kdyby příště někdo chtěl jet s námi na další výlet, určitě neváhej! Budeme moc rádi.

FOTKY ZDE

Edit

Oficiální stránky Vojkovické mládeže © 2015 Všechna práva vyhrazena.